Ο ΑΟΡΑΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ : ΠΡΕΜΙΕΡΑ 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΤΙΑ ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ

«Ο αόρατος επισκέπτης», του Οριόλ Πάουλο,
στο Θέατρο «Κάτια Δανδουλάκη», σε σκηνοθεσία Σοφίας Σπυράτου.
Πρεμιέρα: Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024.


Μια συναρπαστική ιστορία μυστηρίου θα ανέβει τον χειμώνα στο Θέατρο ΚΑΤΙΑ ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ, σε σκηνοθεσία Σοφίας Σπυράτου: Ο ΑΟΡΑΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ του Oriol Paulo. Πρωταγωνιστούν η Κάτια Δανδουλάκη και ένας θίασος εκλεκτών ηθοποιών, οι Χρήστος Πλαΐνης. Θανάσης Πατριαρχέας, Μελίνα Λεφαντζή, Ντίνος Σπυρόπουλος, Χλόη Μάντζαρη.
«Ο αόρατος επισκέπτης» είναι ένα έργο που επαναπροσδιορίζει την αφήγηση των ιστοριών μυστηρίου. Αξιοποιεί με δεξιοτεχνία στοιχεία που χρησιμοποιεί η ψυχαναλυτική μαιευτική μέθοδος, για να «ξεκλειδώσει» την κρυμμένη αλήθεια των χαρακτήρων που πρωταγωνιστούν.
Για κάθε έναν από τους πρωταγωνιστές αυτής της συναρπαστικής ιστορίας,
«ο αόρατος επισκέπτης» είναι κάτι το διαφορετικό.
Για τον Άντριαν, το νεαρό επιχειρηματία που κατηγορείται για το θάνατο
της ερωμένης του, είναι ο φόβος.
Για την Λάουρα, τη δολοφονημένη ερωμένη του Άντριαν, είναι οι τύψεις.
Για τον Τομάς, τον πατέρα του αγνοούμενοι νεαρού Ντάνιελ, είναι η δικαίωση.
Για την Βιρτζίνια, τη δαιμόνια δικηγόρο που καλείται να εξιχνιάσει το μυστήριο,
είναι το πάθος για την ανακάλυψη της αλήθειας.
Η διαδρομή για την αποκάλυψη του μυστηρίου θυμίζει την πορεία μίας αμφίρροπης μάχης, όπου ο τελικός νικητής ίσως και να βρίσκεται σε δυσμενέστερη θέση από τον ηττημένο. Οι αποκαλύψεις διαδέχονται η μία την άλλη.
Η αλήθεια φαίνεται να είναι ολοζώντανη μπροστά στα μάτια μας, αλλά, όσο περνάει η ώρα τόσο περισσότερο μοιάζει να είναι αόρατη…
Όταν, όμως, το αόρατο γίνει ορατό, η δικαίωση γίνεται δικαιοσύνη.

Λίγα λόγια για την υπόθεση:
Ένας επιτυχημένος νεαρός επιχειρηματίας βρίσκεται κατηγορούμενος για το φόνο
της ερωμένης του. Είναι παγιδευμένος σε μία δίνη από ανομολόγητους φόβους,
παρορμητικές αποφάσεις, υποψίες και σκιές, μυστικά και ψέματα.
Μία δαιμόνια δικηγόρος καλείται να φωτίσει τις σκοτεινές πτυχές του μυστηρίου.
Έχει όμως μόνο δύο ώρες στη διάθεσή της, μαζί του, για να ανακαλύψει
τι πραγματικά έχει συμβεί.
Ο χρόνος μετράει αντίστροφα και κάθε λεπτό που περνάει μας φέρνει πιο κοντά
στην αποκάλυψη της αλήθειας. Ή μήπως όχι;
Η αλήθεια και το ψέμα, μπλέκονται σε έναν σφιχτοδεμένο ιστό που όσο πιο πολύ
ξεδιπλώνεται τόσο πιο περίπλοκος γίνεται.
Πόση αλήθεια χωράει σε ένα ψέμα; Πόσο ψέμα κρύβει μια αλήθεια;

Οι συντελεστές:
Ο ΑΟΡΑΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ του Oriol Paulo,
στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη.
Πρεμιέρα: Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024.
Μετάφραση – Διασκευή: Λουίζα Μητσάκου.
Σκηνοθεσία: Σοφία Σπυράτου.
Κινηματογράφηση: Νίκος Σούλης.
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης.
Κοστούμια: Λίζυ Παπάζογλου.
Φωτισμοί: Περικλής Μαθιέλλης.
Βοηθός σκηνοθέτη: Δημήτρης Ψύλλος.
Πρωταγωνιστούν: Κάτια Δανδουλάκη, Χρήστος Πλαΐνης, Θανάσης Πατριαρχέας, Μελίνα Λεφαντζή, Ντίνος Σπυρόπουλος, Χλόη Μάντζαρη.
Μουσική: Μιλτιάδης Παπαστάμου

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ :https://www.more.com/theater/o-aoratos-episkeptis/
Ημέρες και ώρες παραστάσεων
Τετάρτη 19:30
Πέμπτη 20:00
Παρασκευή 21:00
Σάββατο 18:00 & 21:00
Κυριακή 19.30

 

“ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΚΑΡΔΙΕΣ”, ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΑΣΙΛΑΚΟΥ

«Το Αγόρι με τις δυο καρδιές»
Των αδελφών Αμίρι
2η χρονιά στο Θέατρο ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΑΣΙΛΑΚΟΥ
Σκηνοθεσία Τάκης Τζαμαργιάς
ΠΡΕΜΙΕΡΑ 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ


Μετά από μια χρονιά γεμάτη από την συγκίνηση και το θερμό χειροκρότημα του θεατρόφιλου κοινού, «Το αγόρι με τις δυο καρδιές», το θεατρικό έργο των Αφγανών αδελφών Αμίρι, σε θεατρική προσαρμογή του Φιλ Πόρτερ, συνεχίζει την πορεία του και τον επόμενο χειμώνα. Μετακομίζει στο φιλόξενο ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΑΣΙΛΑΚΟΥ όπου θα παίζεται Κυριακή, Δευτέρα και Πέμπτη. Τη σκηνοθεσία της παράστασης (που πέρσι ανέβηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα) υπογράφει ο Τάκης Τζαμαργιάς και την πρωτότυπη μουσική ο Μίλτος Πασχαλίδης σε στίχους Ελένης Φωτάκη.

Το έργο:
Πρόκειται για την αληθινή ιστορία μίας οικογένειας προσφύγων – αυτής των συγγραφέων – που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τη χώρα τους για να γλιτώσουν από τις διώξεις των Ταλιμπάν, όταν η δασκάλα μητέρα υπερασπίζεται τα δικαιώματα των μαθητριών της στο σχολείο όπου διδάσκει. Η οικογένεια Αμίρι αντιμετωπίζει ένα ακόμη, εξαιρετικά σημαντικό πρόβλημα, καθώς το μεγαλύτερο παιδί της έχει γεννηθεί με μια σοβαρή καρδιοπάθεια και χρειάζεται επέμβαση σε εξειδικευμένο, ευρωπαϊκό νοσοκομείο.
Ο δρόμος της προσφυγιάς είναι γεμάτος δυσκολίες, δυσάρεστα γεγονότα και μεσάζοντες που τους εκμεταλλεύονται στυγνά. Ταυτόχρονα είναι ένας δρόμος γεμάτος από την αγάπη που νιώθουν ο ένας για τον άλλον και από αναπάντεχες στιγμές χαράς. Καθώς παρακολουθούμε την διαδρομή τους από την μια χώρα στην άλλη και βλέπουμε τους ήρωές μας άλλοτε στοιβαγμένους, άλλοτε φυλακισμένους σε αφιλόξενες δομές, σχεδόν πάντα φοβισμένους και ανασφαλείς για την επόμενη μέρα, ανακύπτουν σοβαροί προβληματισμοί: πόσο «πολιτισμένη» είναι η σύγχρονη παγκόσμια κοινωνία απέναντι στην προσφυγιά και την ασθένεια; Και πως μπορεί μια οικογένεια να διαχειριστεί την απώλεια: της πατρίδας, της περιουσίας, πολύ περισσότερο – της ανθρώπινης ζωής;
Όμως, η ιστορία της οικογένειας Αμίρι δεν είναι μόνο μια αφήγηση δυστυχίας και κατατρεγμού. Οι φίλοι μας τα καταφέρνουν, τα παιδιά σπουδάζουν και προκόβουν στην καινούργια τους πατρίδα. “Το αγόρι με τις δυο καρδιές” γίνεται έτσι μια πολύ ιδιαίτερη, συγκινητική, ανθρώπινη ιστορία ελπίδας, θάρρους, εμπιστοσύνης και αγάπης. Μια ιστορία που αξίζει να δουν (και να ξαναδούν) μικροί και μεγάλοι.


Σημείωμα του σκηνοθέτη
Το αγόρι με τις δυο καρδιές – 2ος χρόνος Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου
Εκεί που λες πως η παράσταση έκανε τον κύκλο της μια ολόκληρη χρονιά και γιατί να την επαναλάβεις, αμέσως σε κατακλύζουν οι εντυπώσεις από τις ατέλειωτες συζητήσεις, που γίνονταν σχεδόν μετά από κάθε παράσταση με τους θεατές, κυρίως εφήβους και νέους. Κι ενώ δε φτιάχτηκε αποκλειστικά για αυτούς, η ανταπόκρισή τους μας οδηγεί να εμβαθύνουμε ακόμα περισσότερο στα σημεία εκείνα της ιστορίας που αποσκοπούν στην προσπάθεια ψυχικής ενδυνάμωσης και αλλαγής βλέμματος.
Η αληθινή περιπέτεια της αφγανικής οικογένειας Αμίρι, γραμμένη από τους ίδιους τους ήρωες της, μεταφερμένη στη σκηνή, δεν επιτρέπει ούτε συγκάλυψη ούτε ωραιοποίηση της πραγματικότητας και απαιτεί χειροποίητη σκηνική αντιμετώπιση. Έτσι μόνο μπορεί και θέτει ερωτήματα, όπως :
Πόσα αποθέματα ανθρωπιάς σου απομένουν όταν διώκεσαι πολιτικά από τη χώρα σου και από τη μια στιγμή στην άλλη ξεπουλάς ότι έχεις και δεν έχεις για να σωθείς;
Πόσες κακουχίες, στερήσεις, αποκλεισμούς μπορείς να αντέξεις για την πολυπόθητη Ιθάκη σου;
Πόση ανθρωπιά και ευαισθησία να διατηρήσεις μέσα στην αβεβαιότητα και την απειλή του αβέβαιου ταξιδιού σου;
Πόσος τρόμος υπάρχει, όταν μέσα σε είκοσι δευτερόλεπτα, όσο χρειάζεται για να δέσεις τα κορδόνια των παπουτσιών, ή θα σταθείς τυχερός και θα σωθείς ή άτυχος και θα χαθείς;
Τι μπορεί να σημαίνει για σένα και τους γύρω σου να σαι πρόσφυγας και να περιπλανιέσαι με σοβαρά προβλήματα υγείας και ειδικές ανάγκες;
Τάκης Τζαμαργιάς

Από το βιβλίο στο θέατρο
Το βιβλίο των Χάμεντ &Χεσαάμ Αμίρι γράφτηκε το 2018, ενώ εκδόθηκε το 2020 σημειώνοντας εκδοτική και θεατρική επιτυχία. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2022 στο WalesMillenniumCentre- σε θεατρική προσαρμογή του PhilPorter – ενώ ένα μήνα αργότερα, παρουσιάστηκε στο NationalTheatre του Λονδίνου. Και στις δύο θεατρικές σκηνές, το έργο εισέπραξε διθυραμβικές κριτικές.

Ταυτότητα παράστασης :
Κείμενο: Hamed & HessamAmiri
Σκηνοθεσία: Τάκης Τζαμαργιάς
Μετάφραση: Αντώνης Γαλέος
Σκηνικά: Εδουάρδος Γεωργίου
Κοστούμια: Έλλη Εμπεδοκλή
Κίνηση: Αγγελική Τρομπούκη
Μουσική/Τραγούδι: Μίλτος Πασχαλίδης
Στίχοι: Ελένη Φωτάκη
Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης
Σχεδιασμός Video: Goran Gagic
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ειρήνη Κάνδια
Βοηθοί Σκηνογράφου: Ξένια Κούβελα, Αναστασία Καρούσση
Βοηθός Ενδυματολόγου: Ασημίνα Κουτσογιάννη
Παίζουν (με αλφαβητική σειρά): Χρήστος Διαμαντούδης, Βαγγέλης Ζάπας, Έλενα Μαρσίδου, Θάνος Σκόπας, Γιώργος Ψυχογυιός
Εταιρεία Παραγωγής: Φωτόνιο Τέχνης και Πολιτισμού
E-mail:info@fotonio.org
Εκτέλεση & Οργάνωση Παραγωγής: Σαπφώ Κωνσταντάρα, Ευαγγελία Καλογιάννη
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Αγλαΐα Παγώνα
Φωτογραφίες παράστασης: Κατερίνα Δρούκα
Trailer: Μιχαήλ Μαυρομούστακος

Ημέρες και Ώρες Παραστάσεων:
Κυριακή 16.00, Δευτέρα 10.00 & 19.00, Πέμπτη 10.00

Διάρκεια Παράστασης : 100 λεπτά
Τιμές εισιτηρίων
Γενική Είσοδος : 17€
Μειωμένο Εισιτήριο (ανέργων, φοιτητών, ΑΜΕΑ, ηλικιωμένων, πολυτέκνων): 14€
Ατέλεια : 7€
Ειδική τιμή για ομαδικά εισιτήρια/groups

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ: https://www.ticketmaster.gr/_sen_2006867.html
Προσφορά προπώλησης (Earlybird)

Με την έναρξη της προπώλησης και για τις πρώτες 10 παραστάσεις θα ισχύει η τιμή των 10€ για όλες τις ημέρες και για όλες τις κατηγορίες.
Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου
Προφήτου Δανιήλ 3 και Πλαταιών, Κεραμεικός
Μετρό: Στάση Κεραμεικού
Τηλέφωνο: 2110132002 έως 5
https://vasilakou.theater/
Τηλέφωνο Κρατήσεων: +30 6944830500 κ’ +30 697 0629431

Η ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΚΟΚΟΤΑ, ΓΚΥ ΝΤΕ ΜΩΠΑΣΑΝ

Γκυ Ντε Μωπασάν
Η δεσποινίς Κοκότα
Δώδεκα ιστορίες για την αθωότητα και την τρυφερότητα των Ζώων
Μετάφραση: Μαρία Βέρρου, Νικολέττα Διαμαντάκου, Ευαγγελία Μουχρίτσα, Μαρτίν Σκλάβου
Επιμέλεια: Έφη Κορομηλά

Κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Ερατώ το βιβλίο του Γκυ Ντε Μωπασάν «Η δεσποινίς Κοκότα – Δώδεκα ιστορίες για την αθωότητα και την τρυφερότητα των Ζώων».

Λίγα λόγια για το βιβλίο : Η εποχή μας με τις κακοδαιμονίες, τις εντάσεις, τους φόβους και τα πάθη της, έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ τη γραφή που θα αμβλύνει τον ζόφο του άκρατου ρεαλισμού της. Αυτό κάνει ο Μωπασάν, με όπλο ακριβώς, τον ρεαλισμό της πέννας του: φωτίζει με μοναδική μαεστρία μέσα στις ψυχές των ηρώων του το μικρό, αθέατο κομμάτι που τους θυμίζει ότι είναι γεννημένοι άνθρωποι, τόσο διαφορετικοί από τα ζώα, μιας και στα διηγήματα αυτής εδώ της συλλογής αναπτύσσει με μοναδικό τρόπο τη διάδραση μεταξύ ανθρώπων και ζώων. Μα και ότι, πολλές φορές, αυτά μεν υψώνονται σε επίπεδα ανώτερα της ζωώδους φύσης τους, οι άνθρωποι δε, κατεβαίνουν στα επίπεδα των πιο σκληρών και απάνθρωπων αισθημάτων και γίνονται πιο ζώα από τα ζώα.
Ρεαλιστής, καυστικός, σκαπανέας των παθών και των ηθών, στυλίστας της γραφής, «άρχοντας» της πεζογραφίας, αλλά πάνω απ’ όλα ανθρώπινος, ο Γκυ ντε Μωπασάν είναι ίσως πιο σύγχρονος παρά ποτέ, σε μια εποχή από την οποία ο 19ος αιώνας δεν θα είχε, δυστυχώς, πολλά να ζηλέψει.

Σελίδες: 192, Τιμή: 12.72 ευρώ
ISBN: 978-960-229-382-9
Εκδόσεις Ερατώ
Βαλτετσίου 39, 10681 Αθήνα, Τηλ. 210 3830323
eratobooks@gmail.com

ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ «TERROR» ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΑΣΙΛΑΚΟΥ_ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΤΟΛΗ

Πρεμιέρα της παράστασης «TERROR» του Ferdinand von Schirach


Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πρεμιέρα της παράστασης TERROR στο θέατρο Βασιλάκου- Μαριάννα Τόλη που θα παρουσιάζεται κάθε Δευτέρα και Τρίτη.
Ένα δυνατό δικαστικό θρίλερ με τους θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Μία πτήση…. Μία έκρηξη…. Μία δίκη….
Δεύτερος χρόνος επιτυχίας!

Στη πρεμιέρα παραβρέθηκαν πολλοί εκπρόσωποι από το καλλιτεχνικό και δημοσιογραφικό χώρο οι οποίοι με την ετυμηγορία τους κρίθηκε στο φινάλε η απόφαση για αυτό το συναρπαστικό δικαστικό θρίλερ.
Το συγκλονιστικό έργο του Γερμανού συγγραφέα Φέρντιναντ φον Σίραχ έχοντας γνωρίσει τεράστια επιτυχία σε εβδομήντα και πλέον σκηνές στην Ευρώπη και την Αμερική, παρουσιάζεται για τρίτη σεζόν και δεύτερη χρονιά στο θέατρο Βασιλάκου_ Μαριάννα Τόλη, σε σκηνοθεσία Γιώργου Οικονόμου, μετάφραση Ευαγγελίας A. Νάνου και διασκευή Μιρέλλας Παπαοικονόμου, με έναν εξαιρετικό θίασο πρωταγωνιστών.
“Στις 26 Μαΐου και λίγο μετά τις οχτώ το απόγευμα, ένα αεροπλάνο της Lufthansa ταξιδεύει από το Βερολίνο προς στο Μόναχο με 164 επιβάτες, υπό καθεστώς ομηρίας. Η διαταγή του τρομοκράτη προς τον πιλότο είναι να το ρίξει στο γήπεδο Allianz Arena του Μονάχου, κατά τη διάρκεια του αγώνα Γερμανίας – Αγγλίας, τον οποίο παρακολουθούν 70.000 φίλαθλοι. Η Γερμανική κυβέρνηση ενημερώνεται άμεσα και δύο μαχητικά αεροσκάφη απογειώνονται . Παρακολουθούν την κατάσταση από απόσταση αναπνοής περιμένοντας οδηγίες. Ο νόμος απαγορεύει ρητά στους πιλότους των μαχητικών να καταρρίψουν το πολίτικό αεροσκάφος. Δεν σκοτώνεις αθώους για να προστατέψεις άλλους αθώους. Παραβαίνοντας τις διαταγές όμως ο σμηναγός Λαρς Κοχ το καταρρίπτει για να προστατέψει τους φιλάθλους του γηπέδου . Επικαλείται την αριθμητική διαφορά”.


Το έργο Terror είναι ένα δικαστικό δράμα όπου οι θεατές ως ένορκοι καλούνται να κρίνουν, να αθωώσουν ή να καταδικάσουν τον Λαρς Κοχ για αυτήν του την πράξη που είχε ως αποτέλεσμα τον βίαιο θάνατο 164 ανθρώπων.

«TERROR»
του Ferdinand von Schirach
ΘΕΑΤΡΟ ΒΑΣΙΛΑΚΟΥ_ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΤΟΛΗ
ΔΙΑΝΟΜΗ
Πρόεδρος: Νίκος Ορφανός
Εισαγγελέας: Θεοδώρα Σιάρκου
Κατηγορούμενος: Λάζαρος Βαρτάνης
Συνήγορος: Δημήτρης Λιόλιος
Μάρτυρας κατηγορίας: Μαρία-Νεφέλη Δούκα
Μάρτυρας υπεράσπισης: Βασίλειος Μπατσακούτσας

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μετάφραση: Ευαγγελία A.Νάνου
Διασκευή: Μιρέλλα Παπαοικονόμου
Σκηνοθεσία: Γιώργος Οικονόμου
Σκηνικά: Χριστίνα Ντεκούλη
Κοστούμια: Νίκος Χαρλαύτης
Sound desing : Γιώργος Οικονόμου-Βασίλης Κορρές
Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη
Βοηθός Σκηνοθέτη: Αντώνης Αντωνάκος
Φωτογραφίες: Νεκτάριος Κουρής
Visual identity: Saint of Athens
Παραγωγή: ART AND ETHER ΜΙΚΕ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Πρεμιέρα: Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024
Δευτέρα & Τρίτη στις 21:00
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ
https://www.more.com/terror/
Δημόσιες Σχέσεις: Αντώνης Κοκολάκης – kokolakispr@gmail.com 
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ART AND ETHER ΜΙΚΕ

 

«ANNA-X», ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ “ΑΝΕΣΙΣ”

poster_anna_x_33X48_draf_5

«ANNA-X», ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ “ΑΝΕΣΙΣ”
εμπνευσμένο από την αληθινή ιστορία της Άννας Σορόκιν, που εξαπάτησε την ελίτ της Νέας Υόρκης! με την Αναστασία Παντούση και το Γιώργο Νούση

Η Happy Productions παρουσιάζει αποκλειστικά στο θέατρο Άνεσις, απευθείας από το West End, το βραβευμένο έργο του Joseph Charlton «ANNA-X», σε μετάφραση και σκηνοθεσία Λίλλυς Μελεμέ, με την Αναστασία Παντούση και τον Γιώργο Νούση στους πρωταγωνιστικούς ρόλους!
Μια παράσταση εμπνευσμένη από την συναρπαστική ιστορία της Άννας Σορόκιν, της διαβόητης, δήθεν πλούσιας κληρονόμου, που γοήτευσε και εξαπάτησε την κοσμική ελίτ της Νέας Υόρκης στην πορεία της προς την κορυφή, πείθοντας μερικούς από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου να χρηματοδοτήσουν τα όνειρά της αλλά και τον πανάκριβο τρόπο ζωής της. Η εξωφρενική αυτή ιστορία που σκανδάλισε πριν λίγα χρόνια την Αμερική, απετέλεσε αφορμή για δεκάδες άρθρα, βιογραφίες, ντοκιμαντέρ και μίνι σειρές όπως το Inventing Anna στο Netflix, κάνοντας την Άννα, τελικά, διάσημη σε ολόκληρο τον κόσμο.
Το πρωτότυπο έργο του Charlton, που διακρίνεται για το κοφτερό του πνεύμα, τον καταιγιστικό, σύγχρονο διάλογο, το βιτριολικό χιούμορ και τον φρενήρη, παιχνιδιάρικο ρυθμό του, εντυπωσίασε και υμνήθηκε από κοινό και κριτικούς, και ήταν υποψήφιο για Olivier Award στις κατηγορίες καλύτερου έργου και α γυναικείου ρόλου για την Emma Corrin , παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε μια παράσταση με ιδιαίτερη χρήση πολυμέσων και τεχνολογίας που θα συζητηθεί.


ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ
Η Άννα γνωρίζει τον Άριελ, τον 32χρονο ιδρυτή μιας νέας εφαρμογής γνωριμιών που απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς, σε ένα λαμπερό πάρτι. Η έλξη είναι αμοιβαία. Το παιχνίδι της σαγήνης ξεκινά. Δύο νέοι άνθρωποι που αναζητούν την επιτυχία και μέσω αυτής τελικά την ευτυχία, βυθισμένοι σε ένα εθιστικό σύμπαν πολυτέλειας και μεθυσμένοι από την αδρεναλίνη της εξουσίας και της τεχνολογίας, πασχίζουν να εντυπωσιάσουν και εν τέλει να κερδίσουν ο ένας τον άλλον, χρησιμοποιώντας κάθε μέσο που διαθέτουν. Σε μια πόλη που δεν επιτρέπει την αποτυχία και απεχθάνεται την μετριότητα, η Άννα και ο Άριελ, οχυρωμένοι πίσω από τις λαμπερές ταυτότητες που έχουν επινοήσει και κατασκευάσει μέσα από τα σόσιαλ μιντια, ζουν μία συναρπαστική ερωτική ιστορία που εξελίσσεται με καταιγιστικό ρυθμό και μοιάζει με όνειρο πασπαλισμένο με χρυσόσκονη. Μόνο που τα όνειρα, δυστυχώς, δεν κρατούν για πάντα……
…μια παράσταση εμπειρία!!!


Διανομή:
• Άννα Σορόκιν: Αναστασία Παντούση
• Άριελ: Γιώργος Νούσης
Συντελεστές:
• Συγγραφέας: Joseph Charlton
• Μετάφραση-Σκηνοθεσία: Λίλλυ Μελεμέ
• Video Art: Gelly Pedefu
• Πρωτότυπη Μουσική Σύνθεση: ECATI
• Κοστούμια: Ειρήνη Γεωργακίλα
• Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα
• Φωτογραφία: Λίνα Οικονόμου
• Γραφιστική Επιμέλεια: Μαύρα Γίδια
• Βοηθός Σκηνοθέτη: Λίνα Οικονόμου
• Hair Style & Make Up: Εύα Τόμπρου / Le Boudoir
• Διεύθυνση Παραγωγής: Ιωάννης Παντελίδης
• Παραγωγή: Happy Productions
Προβολή/Επικοινωνία: Αγλαΐα Παγώνα

Η παράσταση, αποτελεί μια συγκλονιστική οπτικοακουστική εμπειρία, με τη σφραγίδα της μετρ των special εφέ Gelly Pedefu και την πρωτότυπη μουσική του Αντώνη Χατζηαντώνη (ECATI), που συνδυάζει καινοτόμες τεχνικές projection mapping μετατρέποντας τη σκηνή του θεάτρου σε μια δυναμική διαδραστική οπτική απεικόνιση.
Παραστάσεις: Παρασκευή 21:15, Σάββατο 18:00, Κυριακή 21:00, Δευτέρα 21:00, Τρίτη 20:00
Extra Παραστάσεις: Τετάρτη 25/12 18:00, Πέμπτη 26/12 18:00, Τετάρτη 1/1 18:00, Πέμπτη 2/1 18:00
Πρεμιέρα: Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2024
Διάρκεια Παράστασης: 90 λεπτά

Τιμές Εισιτηρίων:
• Γενική Είσοδος 20€
• Άνεργοι-Πολύτεκνοι-Νέοι έως 25 χρονών 17€
Ειδικές τιμές για ομαδικές κρατήσεις άνω των 20 ατόμων (στο τηλέφωνο 210 0080900 ή στο email tickets@happyproductions.gr)
Θέατρο ΑΝΕΣΙΣ: Λεωφ Κηφισίας 14 & Λεωφ.Αλεξάνδρας (Μετρό Αμπελόκηποι)
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210-0080900 & 210-7718943

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
α. Ηλεκτρονικά: https://www.more.com/theater/anna-x/
β. Τηλεφωνικά: Στο 210 0080900 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00 & Σάββατο 09:00-17:00)
γ. Στα ταμεία του θεάτρου Άνεσις (από 01/10/2024): Λ.Κηφισίας 14 (Δευτέρα έως Κυριακή 17:00-21:00)
δ. Στα γραφεία της Happy Productions: Μεσογείων 326, Αγία Παρασκευή (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00 & Σάββατο 09:00-17:00)

ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ….. «Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ», ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΑΝΘΟΥΛΗΣ

ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ….. «Ο Τούρκος στον κήπο», Γιάννης Ξανθούλης, Εκδόσεις Καστανιώτη

Ένα εξαιρετικό μυθηστόρημα από τον Γιάννη Ξανθούλη που θα άξιζε τον κοπο να διαβαστεί! Το βιβλίο είναι καινούριο, από τις εκδόσεις Καστανιώτη, 2001. Για να το αποκτήσετε μας στέλνετε τα στοιχεία σας στο email: creatarts20@gmail.com  και σας το προωθούμε με μοναδικό κόστος τα έξοδα αποστολής. 

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Σαν όλα να ήταν έτοιμα από καιρό, τον Ιούλιο του 1958, παραμονές του Προφήτη Ηλία, ένας εντεκάχρονος ήρθε να ξυπνήσει πλήθος σκιών και παθών, χωρίς να ’χει τέτοια πρόθεση…

Ιούλιος του 1958 – Νοέμβριος του 1998. Μεσολάβησαν σαράντα ακριβώς χρόνια ανάμεσα σ’ αυτά τα δύο κρίσιμα «οκτάρια» του πρόσφατα τελειωμένου αιώνα. Θα μπορούσαν ΟΛΑ να συμβούν και γρηγορότερα, όμως τα μοιραία χρονοδιαγράμματα καθορίζουν ερήμην των ηρώων μιας ιστορίας τα παιχνίδια τους. Κι αυτό ακριβώς συνέβη στον κήπο του παλιού αρχοντικού του μακαρίτη Ζάνου Ριζούδη εκ Ρουμανίας, που μύριζε ντομάτα και κάρβουνο. Φαίνεται –μια υπόθεση κάνω– πως όλα ήταν έτοιμα από καιρό και περίμεναν το κατάλληλο πρόσωπο για να ξεκινήσει ο μηχανισμός του δράματος. Έτσι, τον Ιούλιο του 1958, παραμονές της γιορτής του Προφήτη Ηλία, ένας εντεκάχρονος ήρθε να ξυπνήσει πλήθος σκιών και παθών – χωρίς, βέβαια, να ’χει καμιά τέτοια πρόθεση. Δεν υπήρχαν προθέσεις γενικώς. Υπήρχε μόνο η μισοσβησμένη φήμη μιας παραγράφου της επίσημης Ιστορίας. Όχι της δικής μου. Αυτής που συστηματικά παραμερίζει τις ευαισθησίες και τη δράση των δευτεραγωνιστών, για να φωτιστούν καλύτερα οι Πρώτοι. Τα εντεκάχρονα παιδιά δεν έχουν λόγο να ξέρουν κάτι τέτοιο. Ίσα ίσα που εμπιστεύονται απολύτως την ενήλικη λογική. Τα συνηθισμένα εντεκάχρονα των συνηθισμένων κήπων. Όχι όμως ο δικός μου εντεκάχρονος Ηλίας, ο γιος του κηπουρού.

Πληροφορίες Βιβλίου

Συγγραφέας: Γιάννης Ξανθούλης

ISBN: 9789603647997

Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο

Διαστάσεις: 21χ14

Ημερ/νία έκδοσης: 2001

Αριθμός Σελίδων: 432

Κατηγορία:  Κοινωνικό μυθιστόρημα

Γιάννης Ξανθούλης

 

Ο Γιάννης Ξανθούλης γεννήθηκε το 1947 στην Αλεξανδρούπολη, από γονείς πρόσφυγες της Ανατολικής Θράκης. Εκτός από μυθιστορήματα, έγραψε βιβλία και θεατρικά έργα για παιδιά, καθώς και θέατρο. Εργάστηκε ως δημοσιογράφος (είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ) σε εφημερίδες και στο ραδιό­φωνο. Ανάμεσα στα πιο γνωστά του μυθιστορήματα είναι: Το καλοκαίρι που χάθηκε στο χειμώνα, Το πεθαμένο λικέρ, Ο χάρτινος Σεπτέμβρης της καρδιάς μας, Το ροζ που δεν ξέχασα, Η εποχή των καφέδων, Οικογένεια Μπες-Βγες, Το τρένο με τις φράουλες, …ύστερα, ήρθαν οι μέλισσες, Ο Τούρκος στον κήπο, Το τανγκό των Χριστουγέννων, Ο θείος Τάκης, Του φιδιού το γάλα, Κωνσταντινούπολη – Των ασεβών μου φόβων, Η εκδίκηση της Σιλάνας, Δεσποινίς Πελαγία, Ο γιος του δάσκαλου, Την Κυριακή έχουμε γάμο, Εγώ, ο Σίμος Σιμεών, Ζωή μέχρι χθες και Ονειρεύτηκα τη Σανγκάη. Βιβλία του έχουν μεταφερθεί στη μεγάλη και τη μικρή οθόνη και έχουν μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες. Ζει στην Αθήνα.

ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ……

 

Ανακυκλώνω τα βιβλία μου και τα χαρίζω σε αυτούς που τα χρειάζονται……

Τι κάνετε με τα παλιά βιβλία στη βιβλιοθήκη σας; Ο χώρος στα σπίτια μας είναι  πολύ περιορισμένος και επειδή αγαπάμε τα βιβλία συνεχώς αγοράζουμε νέα με αποτέλεσμα να μπλοκάρουμε περισσότερο τον διαθέσιμοι χώρο.

Τι μπορούμε, λοιπόν, να κάνουμε τα βιβλία τα οποία δεν έχουμε διαβάσει αλλά πιστεύουμε και ότι δεν πρόκειται να τα διαβάσουμε ποτέ ή με τα βιβλία που ψιλοδιαβάσαμε αλλά τελικά δεν μας άρεσαν;

Πολύ απλά!!! Μπορείτε να μας τα στείλετε και εμείς θα φροντίσουμε να βρουν τον αναγνώστη τους !!!! Στέλνουμε βιβλία μεταχειρισμένα – σε άριστη κατάσταση-  ή καινούρια εντελώς δωρεάν σε κάθε αναγνώστη που θα μας το ζητήσει. Αρκεί εγκαίρως να παρακολουθήσει τη δημοσίευση και να μας στείλει με email τα στοιχεία του. Το μόνο που επιβαρύνεται ο αναγνώστης είναι τα έξοδα αποστολής.

Το email επικοινωνίας και αποστολής είναι   creatarts20@gmail.com  

Για αυτό λοιπόν, πριν φτάσουμε στην έσχατη λύση της ανακύκλωσης  στον κάδο, ας αναρωτηθούμε σε ποιον θα μπορούν αυτά τα βιβλία να φανούν χρήσιμα. Υπάρχουν συνάνθρωποί μας που δεν έχουν την οικονομική άνεση να αγοράζουν βιβλία, ας τους χαρίσουμε λοιπόν εμείς αυτά που έχουμε διαβάσει ή δεν χρειαζόμαστε πλέον.

Βασική προϋπόθεση είναι τα βιβλία που θα μας στείλετε να είναι σε άριστη κατάσταση ώστε να μπορούν να χαριστούν.

Η αξία της φιλαναγνωσίας είναι ανεκτίμητη καθώς αποτελεί το εφαλτήριο για να ξεκινήσει κάποιος ένα ταξίδι στο χώρο της γνώσης αλλά και της φαντασίας. Αγαπώντας την ανάγνωση το άτομο έρχεται σε επαφή με ποικίλους κόσμους. Μετασχηματίζει τη σκέψη του και προσλαμβάνει την πραγματικότητα μέσα από διαφορετικές οπτικές.

Είναι λοιπόν επιτακτική ανάγκη η φιλαναγνωσία να καλλιεργηθεί από τη μικρή ηλικία του ατόμου. Αν το μικρό παιδί αγαπήσει το διάβασμα θα γίνει ένας ενήλικας που θα ταξιδεύει στο χώρο του βιβλίου.  Θα εμπλουτίσει το λεξιλόγιό του, θα διευρύνει τους πνευματικούς του ορίζοντες. Θα βιώσει με έμμεσο τρόπο διαφορετικές εμπειρίες. Θα  αντικρίσει τον κόσμο και την κοινωνία της οποίας αποτελεί αναπόσπαστο μέλος της, μέσα από τα μάτια ενός άλλου ανθρώπου.

Εξίσου σημαντική είναι  η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας στις μικρές ηλικίες.  Η ανάγνωση βοηθά στην καλλιέργεια της φαντασίας, οξύνει την σκέψη και την κρίση, βοηθά άρα τα παιδιά να σκεφτόμαστε πιο βαθιά και πιο πλατιά. Το παιδί καθώς ταυτίζεται με τους ήρωες των ιστοριών που διαβάζει (οι οποίες κουβαλούν πανανθρώπινες αξίες και ιδανικά) βιώνει τις ποικίλες δυσκολίες που εκείνοι αντιμετωπίζουν και έτσι καλλιεργείται η πολυπόθητη ενσυναίσθηση, η ικανότητα του ανθρώπου να μπορεί να ‘’μπει’’ στη θέση του άλλου. Επιπλέον, ο νεαρός αναγνώστης βρίσκει παρηγοριά σε προσωπικούς προβληματισμούς, διοχετεύει με τρόπο ανώδυνο έντονα συναισθήματα θυμού, ενοχών, άγχους και κατανοεί πως και οι συνομήλικοι του αισθάνονται συχνά με τον ίδιο τρόπο. Έρχεται σε επαφή με σοβαρά κοινωνικά ζητήματα και σύγχρονα προβλήματα και γνωρίζει τις συνέπειές τους χωρίς το ίδιο το παιδί να τις υφίσταται και άρα, χωρίς να πληγώνεται.  Αποκτά άκοπα και ευχάριστα πληροφορίες και γνώσεις.

Δημήτρης Καπουράνης, «Μια πράξη δεν μπορεί να καθορίσει τον τρόπο που θα νιώθουμε για έναν άνθρωπο…»

Δημήτρης Καπουράνης, «Μια πράξη δεν μπορεί να καθορίσει τον τρόπο που θα νιώθουμε για έναν άνθρωπο…»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός μας μιλάει για την παράσταση «Μια άλλη Θήβα», μια παράσταση με διαρκή sold out, η οποία συζητήθηκε ιδιαίτερα και λόγω των εξαιρετικών ερμηνειών των ηθοποιών, του Θάνου Λέκκα στον ρόλο του Συγγραφέα και του Δημήτρη Καπουράνη στον διπλό ρόλο Μαρτίν/Φεδερίκο.

Συνέντευξη του ταλαντούχου ηθοποιού στην Ελπίδα Παπαδανιήλ

Η παράσταση είναι βασισμένη στο μύθο του Οιδίποδα και στο έργο του Γαλλο – ουρουγουανού θεατρικού συγγραφέα Sergio Blanco και αποτελεί μια διερευνητική ματιά στην ανδρική ταυτότητα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Δημήτρης Καπουράνης βραβεύτηκε με το σταυρό του Δημήτρη Χορν για τη σεζόν 2022-2023, για τους ρόλους του Μαρτίν/Φεδερίκου στο «Μια άλλη Θήβα»!

Λίγα λόγια για το έργο

Ένας συγγραφέας συναντά επί σειρά μηνών μέσα στη φυλακή έναν εικοσάχρονο πατροκτόνο, τον Μαρτίν. Σκοπός του είναι να γράψει ένα έργο βασισμένο στην ιστορία του νεαρού κρατούμενου, στον οποίο προτείνει να ερμηνεύσει τον εαυτό του στη θεατρική σκηνή. Όταν τελικά αυτό απαγορεύεται από το αρμόδιο υπουργείο, τον ρόλο αναλαμβάνει ο Φεδερίκο, ένας νεαρός ηθοποιός με τον οποίο δουλεύει ταυτόχρονα πλέον ο συγγραφέας. Ενδιαφέρον έχει ότι ο Sergio Blanco θέλει να παίζονται οι δύο αυτοί ρόλοι από έναν ηθοποιό.

Ο Γαλλο-ουρουγουανός Σέργιο Μπλάνκο, από τις πιο δυνατές σύγχρονες φωνές του ισπανόφωνου θεάτρου, μας παραδίδει μια σύγχρονη σπουδή για την ανδρική ταυτότητα, την καταπίεση, τη βία και το έγκλημα, την τιμωρία και τις διακρίσεις, αλλά ταυτόχρονα και τις ίδιες τις δημιουργικές διαδικασίες της τέχνης του θεάτρου, με αναφορές στο μύθο του Οιδίποδα αλλά και στο Έγκλημα και τιμωρία του Ντοστογιέφσκι.

Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος ανέδειξε το πολυεπίπεδο αυτό έργο, με μια σκηνοθεσία που επαινέθηκε ιδιαίτερα από την κριτική και το κοινό για τον εξαιρετικό ρυθμό και την υποβλητική της ατμόσφαιρα.

«Πραγματικά είναι απίστευτο γιατί μιλάω για αυτό το έργο εδώ και τρία χρόνια…. Βασίζεται σε διπλή αφήγηση, δηλαδή ταυτόχρονα παρακολουθούμε την πορεία προβών ενός σκηνοθέτη με τον ηθοποιό του για στήσουν μια παράσταση ντοκουμέντο ενώ ταυτόχρονα βλέπουμε τις συναντήσεις ενός σκηνοθέτη με έναν κρατούμενο, από τον οποίο ουσιαστικά εμπνέεται το έργο».

Όπως έχει γραφτεί στις κριτικές της παράστασης, η πραγματική αποκάλυψη είναι ο Δημήτρης Καπουράνης, ο οποίος από γραφής, κάνει δύο ρόλους, και τον ηθοποιό και τον κρατούμενο – Μαρτίν/Φεδερίκο.

«Μια άλλη Θήβα», τι πραγματεύεται αλήθεια ο τίτλος; Ο Δημήτρης Καπουράνης θα μας πει «Νομίζω ότι μιλάει περισσότερο για τον τόπο αυτόν που προσφέρει αφορμή για συζήτηση όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο σκηνοθέτης. Πιο συγκεκριμένα μέσα στο κείμενο αναφέρεται ότι το θέμα με τον Οιδίποδα είναι πολλά πράγματα παραπάνω από έναν πατροκτόνο, γιατί συνεχίζουμε να τον αναφέρουμε ως πατροκτόνο, και ότι ο συγκεκριμένος τίτλος είναι ουσιαστικά μια αφορμή, ένα πεδίο για να συζητήσουμε… Ένας τόπος, «Μια άλλη Θήβα…»».

Αναφορικά με τη σχέση του έργου με την αρχαία τραγωδία ο ταλαντούχος ηθοποιός αναφέρει: « Ο συγγραφέας εμπνέεται πολύ από την αρχαία τραγωδία. Άλλωστε όλα τα έργα του έχουν σχέση με αρχέτυπα αρχαίας τραγωδίας».  

Επί σκηνής βλέπουμε έναν συγγραφέα, ένα κρατούμενο και τον ηθοποιό που θα τον ερμηνεύσει. Ποια είναι η σχέση των δύο αντρών, του συγγραφέα και του Μάρτιν; «Είναι αρκετά πολύπλοκη… Είναι πατρική, συμβουλευτική, φιλική και συντροφική, εχθρική και ζωώδης…. Νομίζω ότι περνάνε από όλα τα στάδια….»

Η σύνδεση, η σχέση πατέρας και γιου παρουσιάζεται άμεσα μέσα στο έργο, «Μέσα στο έργο γίνεται αναφορά σχετικά με όσα ώθησαν τον Μαρτίν να σκοτώσει τον πατέρα του χωρίς όμως να όμως να αποτελεί κάποιο μυστήριο… Δηλαδή, δεν γίνεται ανάπτυξη στο τι τον ώθησε, στο γιατί το έκανε, ποια είναι τα συμπεριφοριακά στοιχεία που τον οδήγησαν στον φόνο… Αλλά ναι, στο τέλος του έργου είναι προφανές γιατί το έκανε».

Τελικά, μπορείς να συμπαθήσεις ένα δολοφόνο; Μπορείς μέσα από την παράσταση να βρεις στοιχεία που θα σε κάνουν να νιώσεις κάποια μορφή συμπάθειας για έναν πατροκτόνο; Ο Δημήτρης Καπουράνης εξηγεί: « Νομίζω ότι είναι πολύ εφικτό… Η αφήγηση ενός γεγονότος μπορεί να σε κάνει να συμπαθήσεις ένα δολοφόνο. Εν τέλη, αυτή είναι η ανθρώπινη φύση… μια πράξη δεν μπορεί να καθορίσει ή να κλειδώσει για το πώς αισθανόμαστε για έναν άνθρωπο..»

Για την ερμηνεία του αυτή, ο Δημήτρης Καπουράνης έχει βραβευτεί με το σταυρό του Δημήτρη Χορν για τη σεζόν 2022-2023. «Είναι μια διάκριση πολύ σημαντική και τιμητική για μένα καθώς πολλοί ηθοποιοί που θαυμάζω έχουν διακριθεί με αυτό το βραβείο. Δεν ξέρω τι να σας πω… είναι ακομη πολύ νωπό για να μπορέσω να το αναπτύξω… Παρόλο αυτά νιώθω τιμή. Επιβραβεύεται ο κόπος και η δουλειά που έχω κάνει..»

Η συνάντησή του με το συγκεκριμένα έργο, «Μια άλλη Θήβα» ήταν πραγματικά τυχαία… «Με επέλεξε το έργο… Για να πω την αλήθεια, το κείμενο το διάβασα αφού με είχαν επιλέξει και ειλικρινά το ερωτεύτηκα…»

Στην ερώτηση για το πώς θα ήθελε να φύγουν οι θεατές μετά την παράσταση η απάντησή του ήταν απόλυτα συγκεκριμένη.. «Σίγουρα όχι όπως μπήκαν…»

Θεσσαλονίκη θα σας δούμε 1 και 2 Ιουλίου στο Ανοιχτό Θέατρο Συκεών “Μάνος Κατράκης”, πώς νιώθετε; «Μου αρέσει πολύ η Θεσσαλονίκη.. Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να μείνω πολλές μέρες αλλά κάθε φορά που έρχομαι περνάω πολύ καλά!! Αγαπάω το κοινό της, άλλωστε κάθε φορά που ερχόμαστε μας δείχνει και αυτό την αγάπη του…»

 Ευχαριστώ πολύ!!

 Ταυτότητα της παράστασης

Μετάφραση: Μαρία Χατζηεμμανουήλ 

Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος

Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος 

Επιμέλεια κίνησης: Ξένια Θεμελή

Σχεδιασμός σκηνικού: Κώστας Πολίτης 

Κοστούμια: Κλαιρ Μπρέισγουελ 

Σχεδιασμός φωτισμών – Βίντεο: Αποστόλης Κουτσιανικούλης

Φωτογραφίες: Πάτροκλος Σκαφίδας

Βοηθός σκηνοθέτη: Θάνος Παπαδόγιαννης

Παίζουν: Θάνος Λέκκας, Δημήτρης Καπουράνης

Be.ar / Be Artist” Theatre Festival 2024, Μικρός Κεραμεικός

«Be.ar | Be Artist» Θεατρικό Φεστιβάλ 2024

17-30 Ιουνίου 2024 | Μικρός Κεραμεικός

Το θέατρο « Μικρός Κεραμεικός », από τις 17 έως τις 30 Ιουνίου 2024, υποδέχεται το « BE . AR | Be Artist Theatre Festival » , ένα ολοκαίνουριο ξεχωριστό θεατρικό φεστιβάλ το οποίο από φέτος φιλοδοξεί να γίνει μια μεγάλη γιορτή νέου θεάτρου.

Στο νεοσύστατο « BE . AR | Be Artist Theatre Festival » , υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του σκηνοθέτη Χρήστου Καρασαββίδη, δίνεται η ευκαιρία σε πολλές νέες ομάδες και νέους καλλιτέχνες, ηθοποιούς, σκηνοθέτες, συγγραφείς αλλά και κάθε είδους συντελεστές, να παρουσιάσουν τις δουλειές τους, να πειραματιστούν, να δημιουργήσουν και να συναγωνιστούν, σε ένα φεστιβάλ που επιδιώκει να αποφέρει τη νέα πρόταση στην ανάδειξη της νέας γενιάς καλλιτεχνών της χώρας.

Στις δύο τελευταίες εβδομάδες του Ιουνίου, η σκηνή και το φουαγιέ του θεάτρου «Μικρός Κεραμεικός» θα γεμίσουν με παραστάσεις, performances, μουσικά live και κάθε είδους καλλιτεχνικά events.

Κορωνίδα του « BE . AR | Be Artist Theatre Festival » αποτελεί το διαγωνιστικό τμήμα θεάτρου, όπου νέες θεατρικές ομάδες θα διαγωνιστούν παρουσιάζοντας μια παράσταση 20′, με τη νικήτρια ομάδα να κερδίζει το μεγάλο έπαθλο των 700€ καθώς και τη δυνατότητα να παρουσιάσει την παράστασή της, στην ολοκληρωμένη μορφή της , τη σεζόν 2024-2025, στη σκηνή του θεάτρου «Μικρός Κεραμεικός» κάνοντας το Bear, το μοναδικό υπαμειβόμενο φεστιβάλ.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

ΔΕΥΤΕΡΑ 17/06

18:00 | Έναρξη Φεστιβάλ

21:00 | Ασανσέρ (σκην. Σ. Κιναλόπουλος)

ΤΕΤΑΡΤΗ 19/0 6

20:30 | cLOwNELY day (σκην. Ν. Καβουλάκου)

ΠΕΜΠΤΗ 20/0 6

19:00 | Αναλόγια

21:00 | Γελάνε και οι πέτρες (stand up Π. Πατουχέας )

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21/0 6

21:00 | Θα σε πάρει ο δρόμος (σκην. Απ. Ψαρρός)

ΣΑΒΒΑΤΟ 22/0 6

21:00 | Ζωντανά: Pivert

ΚΥΡΙΑΚΗ 23/0 6

21:00 | Ο φίλος μου ο Ντοστογιέφσκι (σκην. Κ. Γάκης)

ΔΕΥΤΕΡΑ 24/0 6

21:00 | Ασανσέρ (σκην. Σ. Κιναλόπουλος)

ΤΡΙΤΗ 25/0 6

21:00 | Misirlou the Superhero (σκην. Θ. Εικοσιπεντάρχου)

ΤΕΤΑΡΤΗ 26/0 6

21:00 | Φεύγω… (σκην. G. Atalay)

ΠΕΜΠΤΗ 27/0 6

19:00 | Διαγωνιστικό Τμήμα – Α ́ Ημιτελικός

  • 19:00 | Tabula Rasa (σκην. Β. Μάγειρος)
  • 19:45 | Η σονάτα του σεληνόφωτου (σκην. Β. Κονταξής)
  • 20:30 | Μια φοβερή νύχτα (σκην. Μ. Βαρδάκη)
  • 21:15 | The land of wanting more (σκην. Μ. Ράντου)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28/0 6

19:00 | Διαγωνιστικό Τμήμα – Β ́ Ημιτελικός

  • 19:00 | Σαν τα δελφίνια (σκην. Κ. Μπουλούμη, Κ. Κλαούντιο)
  • 19:45 | Θήλεια Ρῆσις (σκην. Ελ. Λύτρα)
  • 20:30 | Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία (σκην. Εμ. Μαύρος)
  • 21:15 | Αρμονία (σκην. Σ. Τζούμα)

ΣΑΒΒΑΤΟ 29/06

19:00 | Misirlou the Superhero (σκην. Θ. Εικοσιπεντάρχου)

21:00 | Ζωντανά: The Tenorman Show (Γ. Τζιουβάρας)

ΚΥΡΙΑΚΗ 30/ 6

19:00 | Διαγωνιστικό τμήμα – ΤΕΛΙΚΟΣ

22:30 | Πάρτι Λήξης κι Ανακοίνωση Νικητή

 

Υπεύθυνος επικοινωνίας: Αντώνης Κοκολάκης

Email: kokolakispr@yahoo.gr και kokolakispr@gmail.com

ΤΕΛΕΙΟΙ ΞΕΝΟΙ – ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

«ΤΕΛΕΙΟΙ ΞΕΝΟΙ»

του Πάολο Τζενοβέζε

ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Οι «ΤΕΛΕΙΟΙ ΞΕΝΟΙ», του Π. Τζενοβέζε, σε σκηνοθεσία Γιώργου Πυρπασόπουλου & Πέτρου Λαγούτη και παραγωγή των Θεατρικών Επιχειρήσεων Θ. Μαροσούλη,  η παράσταση που ενθουσίασε κοινό και κριτικούς και που για δύο ολόκληρες σεζόν καταχειροκροτείται στο κατάμεστο Θέατρο ΑΘΗΝΑ, ξεκινάει αυτό το καλοκαίρι  το ταξίδι της στην Ελλάδα. Με σταθμούς τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας και όχι μόνο, το έργο που μέχρι σήμερα έχουν παρακολουθήσει περισσότεροι από 80.000 θεατές, ετοιμάζεται για την καλοκαιρινή του περιοδεία για να ψυχαγωγήσει και να συγκινήσει όσους αγαπούν το καλό θέατρο

Με πρωταγωνιστές γνωστούς κι αγαπημένους ηθοποιούς, τους: Πέτρο Λαγούτη, Γιώργο Χρανιώτη,  Χρήστο Σαπουντζή, Κώστα Κάππα, Μάρθα Λαμπίρη-Φεντόρουφ, Μένη Κωνσταντινίδου, Σοφία Μανωλάκου,  και στον ρόλο της μικρής κόρης την Αλίκη Κακολύρη και ένα εξαιρετικό κείμενο που απέδωσε με έμπνευση και μεράκι η Ελεονώρα Μελέτη, οι ΤΕΛΕΙΟΙ ΞΕΝΟΙ φιλοδοξούν να ψυχαγωγήσουν το θεατρόφιλο κοινό και στην καλοκαιρινή τους περιοδεία.

“Eπτά φίλοι  συναντιούνται για γεύμα στο σπίτι ενός εκ των ζευγαριών.  Αποφασίζουν να παίξουν ένα παιχνίδι. Αφήνουν όλοι τα κινητά τους στη μέση του τραπεζιού και μοιράζονται μεταξύ τους το περιεχόμενο από κάθε μήνυμα, email ή τηλέφωνο που λαμβάνουν. Μυστικά έρχονται στην επιφάνεια που διαταράσσουν την ισορροπία στις σχέσεις. Γιατί όπως είπε και ο Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές, «Ο καθένας από εμάς έχει τρεις ζωές, μία δημόσια, μία προσωπική και μία μυστικήΚαι σαν να μην έφταναν  οι τρεις ζωές,  έχει και Πανσέληνο…”

Το έργο «ΤΕΛΕΙΟΙ ΞΕΝΟΙ», με τις ξεκαρδιστικές ανατροπές και τις απρόσμενες εξελίξεις του, έχει γνωρίσει τεράστια επιτυχία στο εξωτερικό και έχει γίνει επίσης πολύ επιτυχημένη κινηματογραφική ταινία σε 18 χώρες.

Σκηνοθεσία: Πέτρος Λαγούτης, Γιώργος Πυρπασόπουλος

Μετάφραση/Απόδοση: Ελεονώρα Μελέτη

Σκηνικά: Νότης Χριστοδούλου

Κοστούμια: Νικόλ Παναγιώτου

Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου

Βοηθός Σκηνοθέτη: Λυδία Σγουράκη, Καλή Βοϊκλή

Παραγωγή: ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Θ. ΜΑΡΟΣΟΥΛΗ

 ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ : Τέλειοι Ξένοι – Περιοδεία | More.com

 

ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ 25’’ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://www.youtube.com/watch?v=nCn9dfylUmY

ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ 12’’ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://www.youtube.com/watch?v=GPq1Mfuf0wM

 

  ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΤΕΛΕΙΟΙ ΞΕΝΟΙ

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2024

 

ΙΟΥΝΙΟΣ

29/6 ΒΕΑΚΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

30/6 ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ  ΘΕΑΤΡΟ ΒΡΑΧΩΝ (ΒΥΡΩΝΑΣ)

 

ΙΟΥΛΙΟΣ

8/7 ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟ Ε.Η.Μ (ΦΡΟΝΤΖΟΣ)

9/7 ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΥΝΟΥ

10/7 ΒΟΛΟΣ ΘΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ

11/7 ΛΑΡΙΣΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΑΛΚΑΖΑΡ

12/7 ΚΟΖΑΝΗ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

14/7 ΣΕΡΡΕΣ ΑΝΟΙΧΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

15/7 ΚΙΛΚΙΣ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΛΟΦΟΥ

16/7 ΞΑΝΘΗ ΘΕΡΙΝΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΞΑΝΘΗΣ

17/7 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΟΙΚΟΠΑΡΚΟ ΑΝΤΙΝΑΛΜΑΖΗ

18/7 ΚΑΒΑΛΑ- ΑΚΟΝΤΙΣΜΑ

19/7 ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΘΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

20/7 ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΡΚΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

22/7 ΠΑΠΑΓΟΥ ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ

28/7 ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΚΑΣΤΡΟΥ

29/7 ΑΣΤΡΟΣ ΠΑΡΑΛΙΟ ΘΕΑΤΡΟ

30/7 ΑΙΓΙΟ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟ Γ.ΠΑΠΠΑΣ

 

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

2/8 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ

3/8 ΛΑΥΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΛΑΥΡΙΟΥ

10/8 ΡΕΘΥΜΝΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΡΩΦΙΛΗ ΦΟΡΤΕΤΖΑ

12/8 ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

18/8 ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ ΛΙΞΟΥΡΙ ΑΥΛΕΙΟΣ ΧΩΡΟΣ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

19/8 ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ΑΥΛΕΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΞΕΝΙΑ

20/8 ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

21/8 ΗΛΙΔΑ ΘΕΑΤΡΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΗΛΙΔΑΣ (ΞΥΛΙΝΟ ΘΕΑΤΡΟ)

27/8 ΧΑΛΚΙΔΑ ΘΕΑΤΡΟ ΟΡΕΣΤΗΣ ΜΑΚΡΗΣ

28/8 ΤΡΙΚΑΛΑ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ

29/8 ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΘΕΑΤΡΟ ΚΗΠΟΥ

30/8 ΘΕΣ/ΝΙΚΗ  ΘΕΑΤΡΟ ΚΗΠΟΥ

 

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

 1/9/ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ

13/9/ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΛΙΟΥΚΛΑΚΗ